0.6.2. still running well ask

hello,

I have just upgraded to version 0.6.2 and I am glad that this version works stable and probably faster

now I have a few questions and possible suggestions for improvement.

1st why can not seek more in the category, according to user log visitor information?
so far I have always looked manually in the sql database for certain information to research in the past. can therefore I thought that here I get data in the future.

2nd it would be good if certain settings in the config files are included are also available on the dashboard. e.g. acquisition time of visitor status and periodically reconfigure.

3rd live in the tracker shows the ip of the visitor with a hover only.
so far I could copy the ip and possibly easier to be broken MaxMind.
it should be simpler integration models so that eg the ip on the fly for example can be broken down by region.

4th if it would be a possibility, to control reporting weekly emails would be received with custom segments that also feature an interesting one.

5th as is actually measured in the visitor piwik scheduled time?
the user at regular intervals pinged or only to new or updated pages called the base value established for?

many thanks piwik is a good analysis software …
__ from google translate service

hallo,

ich habe gerade auf version 0.6.2 aktualisiert und freue mich, dass diese version stabil und wahrscheinlich schneller arbeitet

nun habe ich ein paar fragen und evtl. verbesserungsvorschläge.

  1. warum kann man in der kategorie visitor log nicht mehr nach benutzerinformationen suchen?
    bisher habe ich immer manuell in die sql datenbank geschaut um bestimmte informationen in der vergangenheit zu recherchieren. daher dachte ich, dass ich hier zukünftig daten abrufen kann.

  2. es wäre gut wenn bestimmte einstellungen die in den config dateien enthalten sind auch über das dashboard zugänglich sind. z.b. erfassungszeit des besucher status neu und wiederkehrend konfigurieren.

  3. im live tracker erscheint die ip der besucher nur noch mit einem hover.
    bisher konnte ich die ip einfacher kopieren und g.g.f bei maxmind aufschlüsseln lassen.
    es sollte einfachere integrationsmodelle geben damit man z.b. die ip on the fly z.b. nach regionen aufgeschlüsselt werden kann.

  4. wenn es eine reporting möglichkeit geben würde um z.b. wöchentliche emails mit benutzerdefinierten segmenten zu erhalten wäre dies ebenfalls ein interessantes feature.

  5. wie wird eigentlich die in piwik erfasste visitor zeit gemessen?
    werden die user in regelmäßigen abständen angepingt oder wird nur anhand aktualisierten seiten oder neu aufgerufenen die grundlage für den wert ermittelt?

vielen dank piwik ist eine gute analyse-software…